Страховий захист від претензій контролюючих органів
Ви бачите своє майбутнє
в європейській Україні?
Ви бажаєте розвивати свій
бізнес та врегульовувати питання з органами
державного контролю чесними
та законними шляхами?
Ми забезпечимо Вас захистом
провiдних юридичних компанiй
Якщо стався страховий випадок, вживайте всі необхідні заходи щодо мінімізації заподіяної шкоди, та чітко дотримуйтесь встановлених правил для прискорення страхової виплати, яка компенсує втрачене.
По-перше, як найшвидше але не пізніше 24 годин від настання випадку, повідомити про це будь-яким доступним способом:
Якщо Ви укладали договір страхування як приватна особа, то у повідомленні вкажіть свій ПІБ, коротко опишіть страховий випадок (що сталося, де відбулося та коли). Обов’язково вкажіть контактний телефон.
Якщо Ви укладали договір страхування бізнесу, то у повідомленні вкажіть назву юридичної особи страхувальника, коротко опишіть страховий випадок (що сталося, де відбулося та коли). Обов’язково вкажіть контактний телефон.
Протягом години після отримання повідомлення наш представник обов’язково зателефонує Вам для з’ясування обставин страхового випадку та узгодження часу для зустрічі з Вами, якщо це буде необхідно.
Негайно докладіть розумні зусилля для збереження доказів страхового випадку та фіксації обставин за яких він стався, щоб у подальшому можна було доказово підтвердити настання збитків та оцінити їх справедливий розмір. Вчиняйте тільки ті дії, які ведуть до зменшення розміру збитків в результаті настання страхового випадку або припиняють небезпеку життю та здоров’ю людям. Не робіть нічого іншого до прибуття представника страхової компанії та складання ним страхового акту.
Протягом терміну, що встановлений Правилами страхування (договором або страховим полісом), обов’язково заповніть та надайте нам письмову Заяву про страховий випадок. Форму Заяви можна завчасно отримати за запитом на електрону адресу info@spare.ua одночасно або після повідомлення про настання страхового випадку.
Остаточний перелік документів, необхідних для отримання страхової виплати, буде визначено нами з урахуванням обставин страхового випадку та вимог відповідних Правил страхування (договору або страхового полісу). Зазвичай мінімально необхідний перелік документів включає:
Нормативно-правова база: Закон України «Про захист прав споживачів» Закон України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. Споживачі фінансових послуг мають можливість звернутись до Страховика для позасудового розгляду скарг. Розгляд скарг відбувається в порядку встановленому Законами України «Про звернення громадян» та «Про захист прав споживачів»,
Скарги приймаються на електронну адресу info@spare.ua .ua та за адресою: 03035, мІсто КиЇв, ПЛОЩА СОЛОМ`ЯНСЬКА, будинок 2, офис 404. Форму електронного звернення можна завантажити за цим посиланням.
Орган, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги: Національний банк України 01601, Київ, вул. Інститутська, 9 Телефон: 0 800 505 240 Звернення громадян nbu@bank.gov.ua Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601 Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601 Телефон: 0 800 505 240 Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45 Форма електронного звернення громадянина (docx та pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua Вимоги до оформлення (викладення) письмових та усних звернень (Закон України “Про звернення громадян”, рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року №332-рш). Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240 Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24 https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection